FAQ - Preguntes Freqüents

GENERAL

Pots consultar els horaris d'obertura dels nostres clubs aquí.
Pots consultar la teva quota a través de la nostra pàgina web, ja que d'aquesta manera podem mostrar-te els preus de forma personalitzada sobre la base de la informació sol·licitada (el preu pot variar, per exemple, en funció de la teva edat). A la recepció del centre que t'interessi també t'informaran detalladament de la quota que millor s'adapti a les teves necessitats.

TRÀMITS ADMINISTRATIUS

Pots sol·licitar un canvi de modalitat en la recepció del teu club.
Des de la recepció del teu club et podran tramitar la gestió del canvi de club.
Els dies que els clubs han estat tancats s'han prolongat en la teva quota, tant si tens pagament mensual com avançat (trimestral, semestral, anual o altres). En el cas que no vulguis la compensació allargant el temps de la teva quota, pots sol·licitar a la recepció del teu club un val per l'import corresponent al període de tancament dels clubs. Aquest val el podràs usar o traspassar a un familiar o amic, en productes, quotes o serveis DiR. Si tens un armariet, també hem prolongat el seu lloguer els dies que els clubs han estat tancats. O, si ho prefereixes, pots sol·licitar un val per aquest període.
El val el podràs usar o traspassar a un familiar o amic, en productes, quotes o serveis DiR. Per bescanviar-lo pots dirigir-te a la recepció del teu club amb el número de localitzador. Cal tenir en compte la caducitat del val.
Si estàs pensant en donar-te de baixa, primer tingues en compte que continuar sent soci de DiR et permet:
  • Aprofitar totes les avantatges i serveis de l'aplicación MyDiR.
  • Conservaràs l'antiguitat, amb tots els beneficis associats a la teva quota actual i continuaràs sumant punts que et donaran accés a altres centres, a més franges horàries i descomptes amb serveis addicionals.
  • No perdràs la teva inscripció de quan et vas fer soci.
Si tot i així, segueixes volent donar-te de baixa voluntària, t'informem que per sol·licitar la baixa com a client dels Clubs DiR, has de comunicar-ho personalment a la recepció del centre o utilitzant el mateix procediment amb el qual vas gestionar la inscripció.

Cal tenir en compte els terminis establerts per sol·licitar-la. Pots consultar aquí les Condicions Generals

RESERVES

Aquí t'ho expliquem pas a pas:
  1. Descarrega't l'aplicació a App Store / Google Play
  2. Inicia sessió. Si ja tens usuari de Gestions Online, introdueix el teu e-mail i contrasenya.
    Si encara no estàs registrat, fes-ho a Gestions Online a www.dir.cat
    Si no recordes la teva contrasenya, entra a Gestions Online i fes clic a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Omple els camps amb el teu mail + el teu DNI + el teu correu novament.
  3. Inicia la teva reserva fent clic a AADD. Tria el teu club a la part inferior esquerra i escull la teva sessió.

Actualment es poden tenir 3 reserves simultànies per persona dins d'un període de 5 dies. Amb un màxim de dues reserves al dia.
Cada dia es poden fer 2 reserves, però si per “avui” en tens 2 fetes i 1 per demà, no podràs fer la 2a de “demà” fins que hagi començat la 1a d'avui.
Es poden reservar com a màxim 2 sessions per un mateix dia. En el cas que estiguis en llista d'espera d'una sessió i aquesta s'alliberi, no pots accedir a la classe si ja tens dues reserves per al mateix dia. Les reserves es poden fer fins a 10' abans de l'inici de la sessió. Les cancel·lacions es poden realitzar fins a 20' abans de l'inici de la sessió (amb menys de 20', ja s'aplica un avís, igual que si no s'assisteix).
En el cas de tenir reservades 2 sessions consecutives en un interval superior a dues hores, és necessari sortir del club i tornar a entrar per tal de que no et penalitzi com una sessió no assistida.
Pots estar a llista d'espera per una activitat o vàries alhora, i no comptabilitzen com a reserva.
Si estàs a la mateixa franja horària a una sessió com a titular, i accedeixes a la plaça de la sessió on estàs a llista d'espera, no hi entraries.
Si estàs a 2 llistes d'espera a la mateixa hora i a una obtens la plaça, surts automàticament de l'altra.
Si obtens plaça des de la llista d'espera, però aquella reserva supera el límit diari/total, tampoc hi entraries.
Per tal d'un correcte ús del sistema de reserves a l'App, s'estableix un màxim de 5 absències / cancel·lacions fora de temps en 30 dies i s'anirà informant amb diferents “avisos” per correu electrònic. El 5è avís suposarà la congelació dels permisos de reserva durant un període de 7 dies.
Revisa que tinguis ben seleccionat el club (pots canviar-lo des de la cantonada inferior esquerra de la pantalla).

Outdoor

Si ets abonat del DiR, només has d'iniciar sessió amb les teves dades d'accés. Si no tens contrasenya o l'has oblidat, l'hauràs de demanar o restablir a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Si no ets abonat del DiR, pots provar-ho gratis durant 7 dies previ registre.
Prova de restablir la contrasenya a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Si segueixes tenint problemes, contacta amb atenció al client (dir.cat).

DiR A CASA

Si ets abonat del DiR, només has d'iniciar sessió amb les teves dades d'accés. Si no tens contrasenya o l'has oblidat, l'hauràs de demanar o restablir a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Si no ets abonat del DiR, pots provar-ho gratis durant 7 dies previ registre.
Prova de restablir la contrasenya a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Si segueixes tenint problemes, contacta amb atenció al client (dir.cat).
Esperem que amb aquestes preguntes freqüents hagim resolt els teus dubtes. Si tens altres qüestions, pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari.