SEGUINT INDICACIONS DEL PROCICAT, TOTS ELS NOSTRES CLUBS ESTAN OBERTS AMB AFORAMENT I SERVEIS LIMITATS. JA NO ÉS NECESSÀRIA RESERVA PRÈVIA PER A ACCEDIR AL CLUB, PERÒ RECOMANEM FER-HO PER ACTIVITATS DIRIGIDES, NATACIÓ, SPINDiR I BOOTCAMP, PER TAL D'ASSEGURAR PLAÇA.

MÉS INFORMACIÓ

El nostre servei d’Atenció al Client al telèfon 93 117 17 00 romandrà operatiu tots els dies laborables de dilluns a divendres de 9 a 13 h per poder atendre telefònicament les seves consultes. 

L’informem que per consultes relacionades amb la seva quota o facturació poden consultar la pàgina que hem habilitat especialment per la situación al web dir.cat/faqs on es responen a les preguntes més freqüents. 

Recomanem realitzar qualsevol altra consulta o gestió relacionada amb la seva quota (altes de portadors amics, canvis de modalitats, sol·licituds de baixa temporal, canvis de centre, etc) única i exclusivament des de la recepció dels centres.

Emplena el següent formulari: