L’atleta olímpica, Ona Carbonell, serà la imatge del Grup Dir, la cadena catalana de gimnasos líder del sector. La nedadora de sincronitzada, de 26 anys, forma part de l’equip espanyol de natació des dels 14 anys i, fins ara, ha competit a les dues darreres olimpíades, a dos preolímpics, tres mundials júnior i quatre mundials absoluts, entre d’altres competicions. El proper objectiu d’Ona Carbonell és  el campionat del Món de Natació de Budapest el 2017. Carbonell té un palmarès amb més de 80 medalles: 40 d’or, 26 de plata i 24 de bronze. Entre elles, destaquen dos medalles aconseguides en els Jocs Olímpics de Londres del 2012: una de plata en duo i una altra de bronze en equip.

«L’esport m’ha fet créixer com a persona, ja que m’ha permès viure múltiples experiències irrepetibles, recórrer països i conèixer persones. La perfecció és una utopia a la que un només s’apropa gràcies a la feina, la constància i la sana ambició de donar el màxim d’un mateix. Aquest és el meu objectiu: créixer com a esportista i com a persona, i poder apropar-me gràcies a la feina d’un equip, la disciplina i l’esforç. Una actitud i un objectiu que comparteixo amb el Grup DiR. Per això, em fa molta il·lusió ser la nova imatge de DiR. La seva trajectòria de creixement i la meva coincideixen amb la màxima de fer-ho amb il·lusió, en equip, disciplina i exigència per ser la millor», ha manifestat Carbonell

La primera campanya que protagonitza Ona Carbonell amb DiR, que s’ha fet pública avui, és una campanya que té com a eix temàtic l’esforç i la disciplina diària i quotidiana de l’Ona per aconseguir els seus objectius esportius, el seu somni, la seva màxima il·lusió de ser l’esportista d’elit que ha esdevingut a nivell mundial.

Aquesta actitud té un clar paral·lelisme amb l’evolució del Grup DiR per consolidar-se com el grup de referència a Barcelona i Catalunya com a prescriptors del benestar integral de les persones, apropant l’esport i la vida saludable als ciutadans. DiR és un club innovador, pioner, líder i, a la vegada, proper i familiar amb una experiència de més de 37 anys. L’espot és fruit de la feina de l’equip creatiu de DiR amb la col·laboració de la productora catalana Zerkofilms.

ESPOT enllaç: https://youtu.be/xvn6w8ykAkU

DiR continua amb el procés d’expansió de la seva marca. Per aquest motiu, l’espot publicita el seu vintè club, DiR Mallorca, que té previst obrir al llarg del primer semestre del 2017. DiR aposta per un club de proximitat ubicat a Barcelona, concretament, al carrer Mallorca, per assolir l’objectiu d’oferir un centre a deu minuts de qualsevol ciutadà de la capital catalana, i consolidar així la seva posició al centre de la ciutat.