FAQ - Preguntes Freqüents
Seguint les noves mesures decretades pel departament de salut de la Generalitat de Catalunya, les nostres instal·lacions romandran temporalment tancades.
T’informem que el teu abonament s’allargarà tants dies com el centre estigui tancat i podrá continuar posant-se en forma gratuïtament accedint a les més de 300 sessions del DiR a Casa.
També podràs seguir amb els teus entrenaments a través l’App MyDiR. Si encara no la tens, pots descarregar-la aquí. Si no tens clau d’accés aconsegueix-la registrant-te a Gestions Online
DiR A CASA
Com accedeixo a Dir a casa?
Si ets abonat del DiR, tens accés gratuït fins que finalitzin les restriccions als clubs. Només has d’iniciar sessió amb les teves dades d’accés. Si no tens contrasenya o l’has oblidat, l’hauràs de demanar o restablir a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Si no ets abonat del DiR, pots provar-ho gratis durant 7 dies previ registre
TRÀMITS ADMINISTRATIUS
Em facturareu mentre els clubs estiguin tancats?
Totes les quotes quedaran congelades fins que es puguin reobrir els nostres centres, independentment de la data d'aquesta reobertura. Per tant, no es girarà cap rebut, ni de quotes, ni de serveis contractats, durant tot el període de tancament.
Que passarà amb la meva quota els dies que el club estigui tancat?
Tant si tens una quota de pagament mensual o avançat (trimestrals, semestrals, anuals o altres) o bé se't prolongarà la quota el temps que sigui necessari per compensar aquest període de tancament dels clubs, o bé se't compensarà amb un val que podràs usar o traspassar a un familiar o amic, gestions que es podran realitzar a la recepció de centre, un cop reobert.
Tinc un val que em caduca i el club està tancat, el podré fer servir?
Sí. Allargarem la seva caducitat els dies que el club hagi estat tancat i el podràs fer servir un cop hagi tornat a obrir el club.
Mantindré els punts DiR?
Evidentment que sí. Els punts són el nostre programa d’agraïment pel fet de ser abonat/da de DiR. Per tant, mentre no et donis de baixa i et mantinguis com a abonat/da de DiR podràs continuar gaudint dels teus punts acumulats i els descomptes i beneficis associats als mateixos. Com a tal, et mantenim els punts durant aquest període perquè puguis gaudir-los quan tornem a obrir les portes.
No vindré durant un temps, puc reduir la quota?
Tingues en compte que en el cas de continuar sent soci, mentre estiguem tancats no et girarem cap rebut i en el cas de tenir pagament avançat se’t compensaran els dies abonats.
Si no pots venir durant un temps, pots sol·licitar la baixa Stand By a la recepció del teu club. Per només el 25% de la teva quota mantindràs les avantatges de ser client:
Si no pots venir durant un temps, pots sol·licitar la baixa Stand By a la recepció del teu club. Per només el 25% de la teva quota mantindràs les avantatges de ser client:
- Accedir a més de 300 les sessions virtuals de DiR A CASA GRATUÏTAMENT mentre durin les restriccions als clubs.
- Aprofitar totes les avantatges i serveis de l'aplicació MyDiR.
- Conservaràs l’antiguitat, amb tots els beneficis associats a la teva quota actual i continuaràs sumant punts que et donaran accés a altres centres, a més franges horàries i descomptes amb serveis addicionals.
- No perdràs la teva inscripció de quan et vas fer soci.
Com puc sol·licitar la baixa?
Si estàs pensant en donar-te de baixa, primer tingues en compte que en el cas de continuar sent soci, mentre estiguem tancats no et girarem cap rebut i en el cas de tenir pagament avançat se’t compensaran els dies abonats.
A més continuar sent soci de DiR et permet:
Recorda que si durant un temps no pots venir al gimnàs, pots sol·licitar la baixa Stand By i mantindràs les avantatges com a client.
Si tot i així, segueixes volent donar-te de baixa voluntària, t’informem que per sol·licitar la baixa com a client dels Clubs DiR, has de comunicar-ho personalment a la recepció del centre, un cop hagi reobert, o utilitzant el mateix procediment amb el qual vas gestionar la inscripció
Cal tenir en compte els terminis establerts per sol·licitar-la. Pots consultar aquí les Condicions Generals
A més continuar sent soci de DiR et permet:
- Accedir a més de 300 sessions virtuals de DiR A CASA GRATUÏTAMENT mentre durin les restriccions als clubs.
- Aprofitar totes les avantatges i serveis de l'aplicación MyDiR.
- Conservaràs l’antiguitat, amb tots els beneficis associats a la teva quota actual i continuaràs sumant punts que et donaran accés a altres centres, a més franges horàries i descomptes amb serveis addicionals.
- No perdràs la teva inscripció de quan et vas fer soci.
Recorda que si durant un temps no pots venir al gimnàs, pots sol·licitar la baixa Stand By i mantindràs les avantatges com a client.
Si tot i així, segueixes volent donar-te de baixa voluntària, t’informem que per sol·licitar la baixa com a client dels Clubs DiR, has de comunicar-ho personalment a la recepció del centre, un cop hagi reobert, o utilitzant el mateix procediment amb el qual vas gestionar la inscripció
Cal tenir en compte els terminis establerts per sol·licitar-la. Pots consultar aquí les Condicions Generals
SERVEIS ADDICIONALS
ARMARIET
Què passarà amb la quota del meu armariet?
El cas del teu armariet ho tractarem conjuntament amb les mateixes condicions que la teva quota.
El club està tancat i tinc coses al meu armariet de lloguer, les puc recollir?
Mentre els clubs estiguin tancats no s’hi pot accedir. En quan tornin a obrir les instal·lacions, et pots dirigir directament al club i agafar el que necessitis.
ENTRENADOR PERSONAL
Si tinc alguna reserva d’entrenament personal, fisioteràpia o altra ja programat a l’APP My DiR, què he de fer?
En cas de que la teva reserva estigui programada per més de 12 hores respecte l’hora actual, la pots anul·lar tu mateix accedint a la app MyDiR. La sessió es retornarà automàticament a l’abonament. Si la reserva està programada a menys de 12 hores respecte l’hora actual, l’anul·larem directament des de DiR retornant la sessió a l’abonament per que puguis gaudir-ne més endavant.
Si tinc una domiciliació mensual d’entrenament personal, fisioteràpia o altra, què passa amb aquesta?
Ja s’ha procedit a congelar automàticament la domiciliació fins que es puguin reobrir els nostres centres, sense necessitat de fer cap gestió.
CURSOS
Si tinc una domiciliació mensual de cursos que he de fer?
Ja s’ha procedit a congelar automàticament la domiciliació fins que es puguin reobrir els nostres centres, sense necessitat de fer cap gestió.
Outdoor
Les activitats outdoor romandran tancades fins a la reapertura dels clubs.
GENERAL
Quin és l’horari dels clubs?
Pots consultar els horaris d’obertura dels nostres clubs aquí.
Quant costa apuntar-se al gimnàs?
Pots consultar la teva quota a través de la nostra pàgina web, ja que d'aquesta manera podem mostrar-te els preus de forma personalitzada sobre la base de la informació sol·licitada (el preu pot variar, per exemple, en funció de la teva edat). A la recepció del centre que t'interessi també t'informaran detalladament de la quota que millor s’adapti a les teves necessitats.
RESERVES
Com ho faig per accedir a l’App per poder reservar a les activitats dirigides?
Aquí t’ho expliquem pas a pas:
- Descarrega’t l’aplicació a App Store / Google Play
- Inicia sessió. Si ja tens usuari de Gestions Online, introdueix el teu e-mail i contrasenya.
Si encara no estàs registrat, fes-ho a Gestions Online a www.dir.cat
Si no recordes la teva contrasenya, entra a Gestions Online i fes clic a “Has oblidat la teva contrasenya?”. Omple els camps amb el teu mail + el teu DNI + el teu correu novament. - Inicia la teva reserva fent clic a AADD. Tria el teu club a la part inferior esquerra i escull la teva sessió
Quina normativa hi ha per les reserves?
Actualment es poden tenir tres reserves simultànies per persona dins d’un període de 5 dies. Amb un màxim de dues reserves al dia.
Com funcionen les llistes d’espera?
Pots estar a llista d’espera per una activitat o vàries alhora, i no comptabilitzen com a reserva.
Si estàs a la mateixa franja horària a una sessió com a titular, i accedeixes a la plaça de la sessió on estàs a llista d’espera, no hi entraries.
Si estàs a 2 llistes d’espera a la mateixa hora i a una obtens la plaça, surts automàticament de l’altra.
Si obtens plaça des de la llista d’esper, però aquella reserva supera el límit diari/total, tampoc hi entraries.
Si estàs a la mateixa franja horària a una sessió com a titular, i accedeixes a la plaça de la sessió on estàs a llista d’espera, no hi entraries.
Si estàs a 2 llistes d’espera a la mateixa hora i a una obtens la plaça, surts automàticament de l’altra.
Si obtens plaça des de la llista d’esper, però aquella reserva supera el límit diari/total, tampoc hi entraries.
Per què no veig cap classe dirigida a l’App?
Revisa que tinguis ben seleccionat el club (pots canviar-lo des de la cantonada inferior esquerra de la pantalla).
Esperem que amb aquestes preguntes freqüents hàgim resolt els teus dubtes. Si tens altres qüestions, pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari.