FAQ - Preguntes Freqüents

Esperant tornar a estar amb tu el més aviat possible, et recordem que com a abonat/da de DiR, pots continuar gaudint de forma gratuïta de més de 300 classes virtuals a través de la plataforma DiR EN CASA mentre es mantinguin les restriccions.
També podràs seguir amb els teus entrenaments a través l’App MyDiR. Si encara no la tens, pots descarregar-la aquí.
Si no tens clau d’accés aconsegueix-la registrant-te a Gestions OnlineTutorial

QUOTES I FACTURACIÓ

Totes les quotes quedaran congelades fins que es puguin reobrir els nostres centres, independentment de la data d'aquesta reobertura. Per tant, no es girarà cap rebut, ni de quotes, ni de serveis contractats, durant tot el període de tancament. En el cas que hagis rebut algun càrrec que no s'hagi pogut aturar, compensarem aquests dies un cop reobrim les portes. Si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari.
Si tens un quota de pagament avançat (trimestrals, semestrals, anuals o altres) o bé se't prolongarà la quota el temps que sigui necessari per compensar aquest període de tancament dels clubs, o bé se't compensarà amb un val que podràs usar o traspassar a un familiar o amic, gestions que es podran realitzar a la recepció de centre, un cop reobert.

SERVEIS ADDICIONALS

El cas del teu armariet ho tractarem conjuntament amb les mateixes condicions que la teva quota.
Mentre els clubs estiguin tancats no s’hi pot accedir. En quan tornin a obrir les instal·lacions, et pots dirigir directament al club i agafar el que necessitis.
ENTRENADOR PERSONAL
En cas de que la teva reserva estigui programada per més de 12 hores respecte l’hora actual, la pots anul·lar tu mateix accedint a la app MyDiR. La sessió es retornarà automàticament a l’abonament. Si la reserva està programada a menys de 12 hores respecte l’hora actual, l’anul·larem directament des de DiR retornant la sessió a l’abonament per que puguis gaudir-ne més endavant.
És possible que en algun cas la facturació a bancs ja estigués enviada, tot i que des de DiR s’han fet les gestions necessàries per aturar-les a temps... En el cas que a dia 1.11.20 t’hagi arribat el rebut, procedirem el més ràpid possible a donar-te una solució. Si la teva facturació és a dia 8.11.20 ja s’ha procedit a congelar automàticament la domiciliació fins que es puguin reobrir els nostres centres, sense necessitat de fer cap gestió.
Abans de la propera facturació de desembre, si el tancament s’ha perllongat, des de DiR aturarem totes les domiciliacions actives, per reactivar-les pel mes de reobertura.
CURSOS
És possible que en algun cas la facturació a bancs ja estigués enviada, tot i que des de DiR s’han fet les gestions necessàries per aturar-les a temps... En el cas que a dia 1.11.20 t’hagi arribat el rebut, procedirem el més ràpid possible a donar-te una solució. Si la teva facturació és a dia 8.11.20 ja s’ha procedit a congelar automàticament la domiciliació fins que es puguin reobrir els nostres centres, sense necessitat de fer cap gestió.
Abans de la propera facturació de desembre, si el tancament s’ha perllongat, des de DiR aturarem totes les domiciliacions actives, per reactivar-les pel mes de reobertura.

ALTRES TRÀMITS ADMINISTRATIUS

Sí. Allargarem la seva caducitat els dies que el club hagi estat tancat i el podràs fer servir un cop hagi tornat a obrir el club.
Si per motius mèdics de malaltia o lesió no pots venir durant un temps, recorda que pots sol·licitar la baixa temporal mèdica per mínim un mes. Mentre estiguem tancats, pots tramitar-la enviant-nos un mail a info@dir.cat amb les teves dades personals (nom, cognoms i dni) adjuntant la petició i una acreditació mèdica de la contraindicació de realitzar exercici físic durant un període determinat de temps.
Evidentment que sí. Els punts són el nostre programa d’agraïment pel fet de ser abonat/da de DiR. Per tant, mentre no et donis de baixa i et mantinguis com a abonat/da de DiR podràs continuar gaudint dels teus punts acumulats i els descomptes i beneficis associats als mateixos. Com a tal, et mantenim els punts durant aquest període perquè puguis gaudir-los quan tornem a obrir les portes.
Si estàs pensant en donar-te de baixa, primer tingues en compte que en el cas de continuar sent soci, mentre estiguem tancats no et girarem cap rebut i en el cas de tenir pagament avançat se’t compensaran els dies abonats.
Continuar sent soci de DiR et permet:
  • Accedir a més de 300 les sessions virtuals de DiR A CASA GRATUÏTAMENT mentre durin les restriccions als clubs.
  • Aprofitar totes les avantatges i serveis de l'aplicació MyDiR.
  • Conservaràs l’antiguitat, amb tots els beneficis associats a la teva quota actual i continuaràs sumant punts que et donaran accés a altres centres, a més franges horàries i descomptes amb serveis addicionals.
  • No perdràs la teva inscripció de quan et vas fer soci.
I el més important, continuar sent soci del DiR i amb l’accés gratuït a la plataforma DiR A CASA, podràsmantenir-te en forma per tenir un sistema immunològic fort que et faci més resistent a qualsevol malaltia, evitarà el sedentarisme y al mismo tiempo aprovecharte de molts beneficis de salut social i t’ajudarà a mantenir la ment ocupada i et beneficiaràs dels beneficis psicològics.

Si tot i així, segueixes volent donar-te de baixa voluntària, excepcionalment mentre els clubs estiguin tancats, la podràs tramitar aquí

Cal tenir en compte els terminis establerts per sol·licitar-la. Pots consultar aquí les Condicions Generals
Esperem que amb aquestes preguntes freqüents hagim resolt els teus dubtes. Si tens altres qüestions, pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari o al telèfon 902 10 1979.